Lån bøker på ditt språk!

Visste du at Askerbibliotekene har bøker på over 25 språk?

http://flagburnıngworld.com, CC BY-SA 3.0 <https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0>, via Wikimedia Commons

Lån bøker på ditt eget språk/ Borrow books in your own language

Askerbibliotekene tilbyr bøker på en rekke språk. Disse bøkene byttes ut med jevne mellomrom slik at det skal være mulig å finne noe du liker å lese.

-

Did you know that in the Libraries of Asker we have books available in more than 25 different languages? These books are being swapped out regularily in order for you to find something you'll enjoy reading.

Finn bøker / Search our collection

Du kan søke etter flerspråklige bøker i vår samling. Velg "Vis filter / sortering" under søkefeltet, og "Alle språk" for å velge språk.

Søk i biblioteket

-

You can search for books in our collection. Find and select the choice "Vis filter / sortering" under the the search field, and "Alle språk" to select the language.

Search the library

Det flerspråklige bibliotek/ The Multilingual Library

På det flerspråklige biblioteket kan du bestille bøker på 70 språk. Bøkene kan du hente ved ditt lokale bibliotek.

Det flerspråklige bibliotek

-

The Multilingual Library have books in 70 languages. When you order books from The Multilingual Library you can collect the books at your local library.

The Multilingual Library

Lydbøker og e-bøker på ulike språk/ Audiobooks and e-books in different languages

Verdensbiblioteket.no kan du lese e-bøker og lytte til lydbøker på mange språk.

-

In The World Library you can read and listen to audiobooks in different languages.

Lydbøker og e-bøker på engelsk/ Audiobooks and e-books in English

I appen Libby (AppStore / Google Play) kan du låne e- bøker og lydbøker på engelsk, eller du kan gå inn via PC på på nettsiden Overdrive.

-

In the app Libby (AppStore / Google Play) you can borrow e-books and audiobooks in English. You can also use your laptop and visit the webpage Overdrive

Anbefalinger på ditt språk/ Recommendations in your own language

I høst har vi invitert lånere til å anbefale bøker på sitt språk (flere kommer!)

-

This autumn we have invited our loaners and staff to recommend books in their own language (more videos are coming soon!)